سلام عسل جون و نادیا فلورا  امیدوارم از جایزه هاتون خوشتون بیاد من از خودم یه رمز گذاشتم عسل جون تو نظرات بگو که رمزت چی باشه منم رمزو عوض کنم.نادیاجون هرچی عسل جون گفت میام تو وبت بهم میدم.

چون نفرهای اول و دوم وب دارم جایزه هاشونو تو وبشون بهشون دادم.حالا عسل جون و نادیا فلورا بیاین تو فقط تو رو خدا کاراکترسازیم شرکت کنید.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

فلورا
ساعت16:08---27 بهمن 1391
ایشه بازم ساغر اه اه اه

natali
ساعت16:13---18 بهمن 1391
سلامرمین استلا تویی؟؟؟؟؟؟؟

یشیم
ساعت13:14---1 بهمن 1391
بچه بیاید تو سایت وینکس کلوب نویسنده استلا انگارررررررررررررررررررر سیتیا تو یک مسابقه 21 کیلو داشتند میدویدند قلب سیتیا دیگر کارنمی کنه سسسسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییییی یییییییییییییییییییتتتتتتتتتتت تتتتییییااااااااااااااااااا تتتتتتتتتتتتتتتتتتوووووووووووو ووووووووووووورفتی
پاسخ نرمین استلا:ببخشید حالا که اومدم


فلورا و لایلا و تکنا و استلا وبلوم
ساعت20:03---21 دی 1391
باید به ما رمز بدی وگرنه دیگه به وبت نمیایم و وبلاگتو تبلیغ نمیکنیم اگه قرار باشه این وب برای دوستان وهمکلاسی ها باشه یعنی ما اینجا اضافه ایم یعنی چی

بیتا
ساعت18:27---10 آذر 1391
سلام عسل جون من 8 ساله ام وایمیل ندارم .ایمیلت را کجا نوشتی که من عضو بشم.?
پاسخ نرمین استلا:سلام بیتا جون عسل دوست منه.اینجا وب من هست منظورت چیه؟


ساغر
ساعت19:04---29 آبان 1391
man az koga rams beyaramپاسخ نرمین استلا:منظورت چیه گلم؟

عسل
ساعت12:44---21 آبان 1391
مرسی عالی بود
پاسخ نرمین استلا:خواهش می کنم عسل جون.خوشحال شدم که خومشت اومد دوست خوب من.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط نرمین فتحی در دو شنبه 16 آبان 1391برچسب:,

ساعت 19:15 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت